آگهی مناقصه عمومی
موضوع: واگذاری امور مربوط به نگهبانی،نگهداری،پاسخگویی به تلفن واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی
شهرداری ابرکوه به استناد مجوز شماره 822 مورخ 05/12/96 شورای محترم اسلامی شهر امور مربوط به نگهبانی،نگهداری،پاسخگویی به تلفن واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی از طریق مناقصه عمومی به شرکت های صلاحیت دار تامین نیرو خدماتی واگذار نماید. متقاضیان میتوانند پس از دریافت اسناد مناقصه قیمت های پیشنهادی خود را از تاریخ 16/12/96 تا پایان وقت اداری 26/12/96 به واحد حراست شهرداری تحویل نمایند.
ü مبلغ پایه ماهیانه 000/500/29 ریال(بیست و نه میلیون وپانصد هزار ریال) می باشد.
ü متقاضيان می بایست مبلغ 000/000/18 ریال به عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب شماره 3950025 نزد بانك رفاه به نام سپرده شهرداري ابرکوه واريز یا ضمانت نامه بانکی تهیه نمايند.
ü متقاضيان می بایست جهت دريافت اسناد مناقصه در موعد مقرر به واحد امور مالي شهرداري مراجعه و پس از تكميل اسناد، کلیه پاکت ها(الف،ب) را داخل یک پاکت جداگانه قرار داده و حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 26/12/96 به واحد حراست شهرداري تحويل و رسيد دريافت نمايند.(قید عبارت " نگهبانی،نگهداری،پاسخگویی به تلفن واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی " برروی پاکت تحویلی الزامی می باشد.).
ü کلیه پاکت ها روز یکشنبه مورخ 27/12/96 ساعت 10 صبح با حضور اعضاء کمیسیون عالی معاملات گشایش و برنده مناقصه اعلام میگردد.
ü چنانچه برنده مناقصه از انجام معامله خودداری نماید یا پس از ابلاغ قانونی حداکثر تا هفت روز حاضر به انعقاد قرارداد نشود، سپرده او به نفع شهرداری ضبط و قرارداد با نفر بعدی منعقد میگردد و در صورتی که برندگان دوم و سوم نیز ظرف مهلت هفت روز پس از ابلاغ قانونی حاضر به عقد قرارداد نشوند سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.
ü سپرده نفرات اول، دوم و سوم تا زمان انعقاد قرارداد نزد شهرداري باقي خواهد ماند كه پس از عقد قرارداد و ارائه فيش بانكي نسخه واريز كننده مسترد خواهد گرديد.
ü شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
ü سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مناقصه مندرج است.
ü به پیشنهادهای فاقد امضاء، مخدوش و مشروط و پیشنهادهایی که بعد از مهلت مقرر واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
شهرداری ابرکوه